Korporatiivne sait – see on ettevõtte nägu internetis. See on kutsutud edastama võrgu kasutajale kogu informatsiooni ettevõtte tegevuse, selle kaupade või teenuste kohta, eesmärgiga laiendada müügiturgu või kaasata partnereid. See on tänase päeva seisuga kõige enamlevinud saidi tüüp, mis sobib enamikule ettevõtetest nende tegevusvaldkonnast või ettevõtte suurusest sõltumata. Korporatiivne sait kujundab ettevõtte ja kaubamärgi imago, köidab klienti, suurendades tema lojaalsust lisamoodulite ja jaotiste abil.
Korporatiivne sait – see on laiendatud funktsionaalsete võimalustega täisväärtuslik ressurss, mis sisaldab piiramatus koguses lehekülgi, kuhu saab lisaks infole teie tegevuse kohta paigutada: uudisvood, kaupade fotod, sotsiaalse suhtluse moodulid, videokontendi, toodete ja teenuste kataloogi koos laiendatud esitlusvõimalustega. Korporatiivne sait – vajalik atribuut edukale ettevõttele. Oluline teave teie äritegevuse, partnerite ja teenuste kohta on saidil ööpäevaringselt kättesaadav. Pärast ettevõtte ametliku saidi külastamist langetavad külastajad valiku teie ettevõtte kasuks.